Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2009

ΟΣΑΚΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ.....

Το εχω στο μυαλο μου Μερικα χρονια....,
οταν ειπα στον εαυτο μου..

ΕΔΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΑΝΑΕΡΘΩ....

Εμεινα ενα μηνα.τους γνωρισα τους ειδα
τους ενιωσα,καταλαβα την ηρεμια τους
την καλωσηνη τους ..ειδα την προοδο τους
σαν λαου. ειδα την τεχνολογια τους..τους ειδα

να εχουν λυση τα καθημερινα τους προβληματα...
εχουν λυση τα αυτονοητα...

ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗΣΜΟΥ..

Δεν ξεχνουν, το παλιο την παραδοση τους....
την σεβοντε και την διατηρουν...την αγαπανε..

Πειθαρχουνε στους νομους για το περιβαλον...

ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ..

ΕΙΝΑΙ Η ΙΑΠΩΝΙΑ....η αγαπημενη μου οσακα
και το ομορφο κιοτο...

Σας ερχομε παλη τον μαρτιο....

13 σχόλια:

stella είπε...

καμια αγαπημενη εχεις κατα εκει παλι?
σε φαγαν οι γυναικες ρε Γρηγορη!
παντος ειναι ωραια χωρα!!

ΟΡΕΙΝΟΣ είπε...

Καλό ταξίδι, κοίτα μη ξεχάσεις να γυρίσεις πίσω. Θα έχει χαβαλέ..

jacki είπε...

Κλείστηκαν τα εισητήρια; Ταξιδεύουμε; Πολύ ωραία. Καλό ταξίδι.

ναδα.- είπε...

Φίλια στις γκέισες !!!

:PPPP

mahler76 είπε...

΄Θέλω κι εγώ!!!!!!!! Έχουν περάσει 5 χρόνια από τότε που πήγα πρώτη φορά Ιαπωνία. Κιότο rulez!!!

✿ margarita είπε...

Zηλεύω..Καλό ταξίδι Γρηγόρη :)

Unknown είπε...

κάνε τα ταξίδια σου γρηγόρη μου...

κάνε τα...

φιλιά βρόχινα...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

A!TYXEΡΕ.ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ.

Ανώνυμος είπε...

Καλά να περάσεις...
Άντε να γυρίσεις παρέα και με καμία κινεζούλα, να της δείξεις τη χώρα μας βρε..τι άλλο νόμιζες;

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

μμμ μια χαρα μου ακουγεται!!!
να πας και να περασεις τελεια καλε μου!!!
στο ευχομαι ολοψυχα!!!

νεραιδενια φιλακια!!!

ποντίκι είπε...

Kαλό ταξίδι.
Εμείς εδώ θα σε περιμένουμε να γυρίσεις ε;..

Πολλά φιλιά.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Η Οζάκα είχε σκληρή εγκληματικότητα! Δεν ξέρω αν έχει ακόμη...
Πάρε μαζί σου εμένα και τον Ορεινό...

Ανώνυμος είπε...

Αχ θα με πάρεις μαζί σου; Χιχι! Τυχερούλη! Καλό ταξίδι και να περάσεις υπέροχα!!!