Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2009

πατρα....2009..

Σημερα εχουμε την νυχτερινη......

ΑΥΡΙΟ ΤΗΝ ..ΜΕΓΑΛΗ .ΠΑΡΕΛΑΣΗ..

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ..ΣΥΜΑΧΟΣ..
ΜΕ ΛΙΑΚΑΔΑ....ΟΤΙ ΚΑΛΗΤΕΡΟ..

ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ
ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ......

πατρινο καρναβαλι..για παντα...

Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2009

Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2009

Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2009

ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΙΝΕΤΑ...ΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ..










και γειά.Τώρα Καρναβαλιζόμαστε και περνάμε γαμάτα.
Γελάμε,χορεύουμε καικάθε χρόνο και καλύτερα!

Ελπίζω να είστε όλοι καλά και να περνάτε ακόμα καλύτερα!


Φιλί και τα λέμε με !ντοκουμέντα! μετά την Καθαρά Δευτέρα!



**update για όσους δεν ξέρουν από καρναβάλι**

Αν και δεν είναι ευρέως τόσο γνωστό, όσο κάποια άλλα μεσογειακά και
κεντροευρωπαϊκά καρναβάλια, το Πατρινό Καρναβάλι περιλαμβάνεται στα
κορυφαία της Ευρώπης. Είναι το πολυπληθέστερο σε συμμετοχή μεταμφιεσμένων
( 40.000 στη μεγάλη παρέλαση) μαζί με αυτό του Νότιγχαμ στο Λονδίνο και
είναι αναμφισβήτητα πρώτο στην Ευρώπη σε συμμετοχή νέων και γι' αυτό
πρώτο σε κέφι και σε πάθος.

Ξεκίνησε πριν 180 χρόνια περίπου και είχε μια ενδιαφέρουσα ιστορικά
διαδρομή και μετεξέλιξη. Αρχικά, από το 1829, ως χοροί μπαλ-μασκε
στα σπίτια των ντόπιων μεγαλοαστών. Κάποια στιγμή, από το 1870 και
μετά οι ίδιοι χρηματοδοτούν την κατασκευή καρναβαλικών αρμάτων και
καθιερώνεται και η παρέλαση. Χοροί και παρέλαση είναι για πολλές-
πολλές δεκαετίες το επίσημο και γνωστό πέρα από την πόλη πατρινό
καρναβάλι. Στο περιθώριο του, βέβαια, υπάρχει και μια λαϊκή εκδοχή
του με γλέντια σε ταβέρνες ή σπίτια και με τις μπούλες ( μεταμφίεση
πρόχειρη με ρούχα του αντίθετου φύλλου, ρούχα της γιαγιάς κ.λ.π.).
Λαϊκοί τεχνίτες είναι και οι κατασκευαστές των αρμάτων και μασκαρατών
κι ανάλογη η τεχνοτροπία τους. Όμως το Καρναβάλι παραμένει η γιορτή
των αστών αφού οι φανταχτεροί χοροί τους και η οργάνωση και χρηματοδότηση
από αυτούς της παρέλασης και των αρμάτων δίνουν τον τόνο. Κι εκτός από
τις μπούλες οι ίδιοι, άλλωστε, δημιουργούν και τα λίγα αλλά
χαρακτηριστικά έθιμά του: τον «πόλεμο» με τα κέρινα αυγά,
τον σοκολατοπόλεμο, τους χορούς «μπουρμπούλια».

Αυτό το καρναβάλι, άλλωστε, είναι καθαρά ιταλογενές και δεν
έχει καμμία σχέση με τα αποκριάτικα παγανιστικά έθιμα στην
υπόλοιπη Ελλάδα που έρχονται από τα βάθη του χρόνου, ακόμα
κι από τον αρχαίο θεό Διόνυσο, και που με τα με τα φαλικά
σύμβολά τους και την ελευθεριότητα μεταμφιέσεων και τραγουδιών
αποτελούν αγροτικές τελετουργίες για τη γονιμότητα της άνοιξης,
τη παραγωγικότητα της γης και των κοπαδιών.

Τον δυτικότροπο χαρακτήρα του ενισχύει το γεγονός ότι εκτός
από την αρχικά κοσμοπολίτικη σύνθεση της τοπικής αστικής τάξης
( έλληνες από τις παροικίες, αλλά και Άγγλοι, Γερμανοί κ.α ως
αντιπρόσωποι ή επιχειρηματίες οι ίδιοι στο εμπόριο της σταφίδας)
και η λαϊκή συμμετοχή στο καρναβάλι εκπροσωπείται κυρίως από την
πολυάριθμη στη πόλη ιταλική παροικία ( φυγάδες από τη πατρίδα τους
λόγω πολιτικών διωγμών) και από τους επτανήσιους που έχουν
εγκατασταθεί σε αναζήτηση εργασίας στη Πάτρα.

Το Πατρινό καραναβάλι πορεύθηκε με αυτά τα ιταλικά, αστικά και
«ευπρεπή» του χαρακτηριστικά, άλλοτε πιο δυναμικό κι άλλοτε πιο
υποτονικό, ανάλογα με τα συγκαιρινά του κάθε φορά πολιτικά και
οικονομικά γεγονότα, ως το 1940. Στα χρόνια 1940 έως και το 1950
δεν έγινε καρναβάλι εξ αιτίας του πολέμου, της εχθρικής κατοχής
και του εμφύλιου πολέμου που ακολούθησε στην Ελλάδα την
απελευθέρωση από τους χιτλερικούς. Θα επαναλειφθεί από το 1951
με μια οργανωτική μόνο διαφοροποίηση: από εδώ και πέρα οργανωτής
του είναι ο Δήμος της Πάτρας.
Η μεγάλη ανατροπή, όμως, κυοφορήθηκε από τα σπλάχνα του και απηχεί έμμεσα τις κοινωνικές αλλαγές στα δικαιώματα και τις αντιλήψεις των νέων μετά το 1968 αν και εξωτερικά προέκυψε από δυο συμπτωματικά γεγονότα. Το 1966 στα πλαίσια του καρναβαλιού δοκιμάζεται ένα παιχνίδι: το κυνήγι του κρυμμένου θησαυρού από πληρώματα επιβατηγών αυτοκινήτων. Μετέχουν 94 μόνο άτομα που τα επόμενα χρόνια, καθώς τα αυτοκίνητα ως όρος συμμετοχής εγκαταλείπονται, θα διευρυνθούν. (Ανάμεσα στους 94 και ο παρουσιαστής Άλκης Στέας που από τον επόμενο χρόνο έως και το 1999 πολλά προσέφερε στον κρυμμένο θησαυρό και στο Πατρινό Καρναβάλι).

Το 1981 οι οικονομικές δυσκολίες του Δήμου για την παραγωγή σε επαρκή αριθμό καρναβαλικών αρμάτων για την μεγάλη παρέλαση οδηγούν ως αναγκαστική λύση στη συμμετοχή σε αυτή των «πληρωμάτων». Αυτό ήταν. Η συμμετοχή νέων στις ομάδες του κρυμμένου θησαυρού πολλαπλασιάζεται με ταχύτητα κι όταν ο οργανωτής Δήμος, μετά το 1987, αποδεχθεί κι ενθαρρύνει ανεπιφύλακτα το γεγονός η αύξηση της συμμετοχής γίνεται πια με γεωμετρική πρόοδο. Το Πατρινό Καρναβάλι γίνεται υπόθεση των νέων, μετεξελλίσεται σε πάνδημη γιορτή των πατρινών κι έτσι γνωρίζει μια θυελλώδη συνεχή ανάπτυξη σε όλες τις παραμέτρους του.
Η ιδιαιτερότητα και το μυστικό της επιτυχίας του πατρινού καρναβαλιού είναι απλά: καθώς ποτέ δεν υπήρξε μιμητική αναπαράσταση χαμένων εθίμων και λειτουργιών αναπτύχθηκε πάντα ως ένα συντονισμένο με την κάθε εποχή καρναβαλικό ξεφάντωμα. Έτσι μετά το 1968, που πολλά στις αντιλήψεις, τις ελευθερίες και τον τρόπο διασκέδασης των νέων αλλάζουν, οι τελευταίοι βρίσκουν τις πόρτες του καρναβαλιού ανοιχτές - κι ελκυστικές- για να εισορμήσουν σε αυτό και να το κάνουν μαζική δική τους γιορτή. Το κοινωνικό αποτέλεσμα είναι ότι χιλιάδες νέοι άνθρωποι βγαίνουν κάθε χρόνο από την απραξία και τη θέση του θεατή - καταναλωτή στον ελεύθερο χρόνο τους για να ασχοληθούν και να δημιουργήσουν ως πρωταγωνιστές στο δικό τους καρναβάλι.

Αυτό το κοινωνικό αποτέλεσμα είναι και το κλειδί που ερμηνεύει το ακόλουθο αναντίρρητο γεγονός: μέχρι το 1990 στην Ελλάδα υπήρχε, μοναδικό στο είδος του, το Πατρινό Καρναβάλι και ελάχιστα - όχι πάνω από 10 - αποκριάτικα αναπαριστώμενα τοπικά έθιμα. Από το 1990 και μετά δεκάδες μεγάλες και μικρές ελληνικές πόλεις, συνήθως με αρχική πρωτοβουλία των δήμων, διοργανώνουν καρναβαλικές εκδηλώσεις, όλες στο τύπο του πατρινού καρναβαλιού ( με παρελάσεις μεταμφιεσμένων ομάδων νέων).

Είναι ένα μήνυμα, μια πρόταση, που επειδή προσφέρει αυτενέργεια, συλλογικότητα αποφάσεων και ενεργειών και πρωταγωνιστικό ρόλο στους νέους στη ψυχαγωγία τους, έχει τη δύναμη και την αξία να περάσει και πέρα από τα ελληνικά σύνορα. Το μέλλον θα δείξει.





το 2ο μέρος είναι καρακατακλεμμένο από εδώ:

www.carnivalpatras.gr


Άντε και μην ακούω βλακείες..


Α!!Α!!Τους χορούς!Ξέχασα τους χορούς!

Μπουρμπούλια!!!! 25/2, 28/2 &1/3, Μέγαρο Γαλανόπουλου ,πλατεία Αγίου Γεωργίου,τηλ. Δ.Ε.Π.Α.Π 2610 390900.

Μια παράδοση 14 χρόνων συνεχίζεται....στην καρδιά της πόλης...στο κέντρο της διασκέδασης...28/02/2009 "SOCIETY",τηλ.2610622677

Non stop music,28/2 & 1/3,ΒΙΖΑRRE CAFE, Φιλοποίμενος 36-42 ,Μέγαρο Πραπόπουλου, τηλ.2610271600

Κόκκινος Χορός, 27/02/2008, Πτωχοκομείο,τηλ. 2610335999 kokkinosxoros@gmail.com

13o All Star Games Party στις 24/02/2009 23.55, dress code: All Star T- shirt,info Coco's Club 6936880033

Cafe - restaurant "ΛΑΓΙΟΣ" στη ΜΑΡΙΝΑ ΓΛΥΦΑΔΑΣ, 28/2 και1/3 θεματικό καρναβαλικό party από το group 25 "Σταχτο..puta, Μ'άντρες",τηλ. 261043311

Σύλλογος Εν Πάτραις Κερκυραίων (τηλ.& fax: 2610226991), 27/02/2009 κέντρο "Ιφιγένεια"

Λευκός Χορός, 26/2, στο "W" στο Ρίο (Ηρώων Πολυτεχνείου & Λευκωσίας 2). Άφιξη: 22,30. Free food & drink, προσκλήσεις: 2610-454002, 6948-509293.

Aδελφοί Κατσάμπα στη "Βεράντα" μέχρι την Καθαρά Δευτέρα, Ρωμανού Πάτρα, τηλ: 2610-641274.

Disco Room: Πέμπτη 26/2 με τη Μπέσσυ Αργυράκη live. Αγ. Ανδρέου 88 & Πατρέως. κιν: 6944-421616.

Hospital party στο Coco's, τετάρτη 25/2 από το γκρουπ 222. Ντυθείτε με λευκή ρόμπα και χορέψτε στην "Κλινική" του γνωστού club. πληρ.-προσκλήσεις: 6932-222060.

Group therapy party την τελευταία Κυριακή, 1/3 στην Αχάια Κλάους, με τους djs του club Coco's. Πληρ.-προσκλήσεις: 2610-277653.

"Περούκα με γυαλιά Party", Σάββατο 28/2 στο Orient Express, Ψηλαλώνια


ουουουουου και πόσα ακόμα...

Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2009

ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ..ΠΑΤΡΙΝΟ..

Ο GREGORY...ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΣΤΗΣ...



......ΠΑΤΡΙΝΟ..ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ.....

Ο GREGORY...ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΣΤΗΣ...



....ΠΑΤΡΙΝΟ ...ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ..

Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2009

ΠΡΩΣΟΠΙΚΑ ...1.







αποφασισα να αρχειοθετησω ολα τα αρχεια μου.
ειναι παρα πολλα,φωτο,σημειοματα
χαρτοπετσετες,διπλωματα ,αφισετες
παρα πολλα μικρα μικρα...τα εχω ολα
σε μια μεγαλη βαλιτσα..μου θυμηζουν
ολοκληρη την ζωη μου..μερικα θα τα
κανω αναρτησης..

Σημερα θα βαλω μια πλακετα που
με βραβευσε ο προεδρος της F.I.G..
ο ιταλος ΓΚΡΑΝΤΙ το 2007 στην
πατρα για την επιτυχημενη διοργανωση
του παγκοσ..πρωταθλ.ρυθμικης γυμν/κης

Αυτη ηταν η μεγαλητερη διακριση
που μου δοθηκε ποτε..

ΗΤΑΝ ΚΑΤΙ ΕΝΕΛΠΙΣΤΩ ΓΙΑ ΜΕΝΑ
και το αφιερονω σε ολους που συνεβαλαν
να επιτυχουμε..γιατι χωρις αυτους δεν
θα μπορουσε να γεινη τιποτα......

θελω να τους ευχαριστησω ολους..
και τους ευχομε να ειναι, ΚΑΛΑ....

..

Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2009

ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ...ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΜΑΣ

κέρινα αυγά...

ένα ακόμα αποκλειστικό πατρινό έθιμο.....


Κέρινα αυγά. Είναι τα κέρινα αυγά διπλάσια σε μέγεθος από αυτά της κότας, που περιέχουν κομφετί και όταν πέσουν πάνω σου σπάνε, και ο χαρτοπόλεμος γεμίζει τα μαλλιά, τους ώμους, το πρόσωπο.

Τα αποκριάτικα κέρινα αυγά είναι ένα αποκλειστικά πατρινό έθιμο του Πατρινού Καρναβαλιού. Δεν έχει προσδιοριστεί πότε πρωτοεμφανίστηκαν στην Πάτρα και ποιος υπήρξε ο εμπνευστής της ιδέας.


Δημοσιεύματα του τοπικού τύπου του 1884 αναφέρουν ότι τρεις ντομινοφόροι γύριζαν με άμαξα την πόλη και πετούσαν στα μπαλκόνια αποκριάτικα κέρινα αυγά με στάχτη μέσα αντί για χαρτοπόλεμο. Η αστυνομία τους συνέλαβε αλλά μετά από λίγες ώρες τους άφησε ελεύθερους. Αυτό σημαίνει ότι τα αυγά ήταν σε χρήση πριν από 115 χρόνια.

Ο αυγοπόλεμος ήταν πολύ δημοφιλής μεταξύ των Πατρινών και ένας εύσχημος τρόπος για να φανερώσει κάποιος κύριος την προτίμηση του σε μία κυρία. Της πετούσε το αυγό, εκείνη προσπαθούσε να το πιάσει στον αέρα και το φλερτ είχε ξεκινήσει. Ο αριθμός των αυγών που καταναλώνονταν σε κάθε χορό ήταν και το βασικότερο κριτήριο για να χαρακτηριστεί «πετυχημένος».

Έτσι αναφέρεται χαρακτηριστικά ότι στον χορό της περιηγητικής λέσχης το 1959, χρησιμοποιήθηκαν 25,000 αυγά. Αντιλαμβάνεται λοιπόν, ο καθένας μας το κέφι που είχε δημιουργήσει όλος αυτός ο αυγοπόλεμος.

Τα κέρινα αποκριάτικα αυγά είναι ένα παραδοσιακό τοπικό προϊόν, που παράγεται στην πόλη μας από 1-2 κατασκευαστές, η μία εξ αυτών είναι γυναίκα. Ακολουθούν την παραδοσιακή μέθοδο που βρήκαν από τον πατέρα και τον παππού τους.

Βρέθηκα πριν λίγες μέρες στο εργαστήρι της Μάντως Παπακωνσταντίνου. Εκεί συνάντησα την ίδια και την πολύτιμη βοηθό της, την κόρη της Τζίνα. Η διαδικασία της παραγωγής των αυγών γίνεται με καλούπια (φτιαγμένα από πάππου προς πάππου και όχι του εμπορίου) αυγών ( σε 20άδες) τα οποία εμβαπτίζονται σε λιωμένο κερί, το οποίο στερεοποιείται και παίρνει το σχήμα του αυγού. Στην συνέχεια γεμίζεται με κομφετί. Και έπειτα με το χέρι , ένα ένα συναρμολογούνται το πάνω με το κάτω και με ένα πινέλο βουτηγμένο σε καυτή παραφίνη γίνεται η ένωση. Η διαδικασία όπως την έζησα εγώ, είναι συναρπαστική και προσωπικά ενθουσιάστηκα πάρα πολύ με το κέφι και το μεράκι αυτών των γυναικών να φτιάχνουν και 500,000 ένα ένα….

Μου είπαν χαρακτηριστικά «έχει την φασαρία του, το κέρδος είναι μηδαμινό. Η χαρά που προκαλεί είναι η κύρια ανταμοιβή μας. Αυτό που προέχει όμως είναι το μεράκι για να διατηρηθεί το έθιμο. Στο παρελθόν η παραγωγή έφθανε τα 500,000 αυγά ενώ τώρα κατασκευάζουμε γύρω στα 15,000-20,000 αυγά.»

Και συνεχίζει «Τα κέρινα αυγά είναι ένα έθιμο του Πατρινού Καρναβαλιού που δυστυχώς όμως χρόνο με το χρόνο φθίνει και όλα δείχνουν πως σε λίγα χρόνια ίσως και να έχει εξαφανισθεί, και αυτό διότι οι ιδιοκτήτες πλέον των νυχτερινών κέντρων δεν τα προμηθεύονται αφού η εύκολη λύση του γαρύφαλλου προσφέρει λιγότερο κόστος και σαφώς λιγότερη «ατσαλιά» και περισσότερη «καθαριότητα. Μην ξεχνάμε ότι τα κέρινα αυγά δεν είναι τόσο κερδοφόρα για τα νυχτερινά κέντρα. Στο δημοτικό θέατρο στους «επίσημους» χορούς δεν τα προτιμούν πια αφού ΧΑΛΑΝΕ τα βελούδα λένε. Αν και κατά την γνώμη μου, ο Δήμος Πατρέων θα έπρεπε να φροντίζει να μην χαθούν τα έθιμα του πατρινού καρναβαλιού, αυτά που έφθασαν την Πάτρα μας να είναι η βασίλισσα του καρναβαλιού.

Τα αυγά δεν πρέπει να τα έχεις μόνο στο κέντρο, πρέπει να ξέρεις και πως θα τα διαθέσεις, πως θα καταφέρεις να δημιουργήσεις την καρναβαλική ατμόσφαιρα στο μαγαζί και πως θα μυήσεις και τα νέα παιδιά σε αυτό.Εύχομαι και προσεύχομαι να μην αφήσουμε όλα μας τα έθιμα να σβήσουν. Καρναβάλι σημαίνει πολλά, όχι μόνο παρέλαση.»

Μήπως ήρθε η ώρα να ξεκινήσουμε «εκστρατεία» διάσωσης των εθίμων του καρναβαλιού, πριν αυτά εξαφανιστούν εντελώς?

Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2009

ΘΥΜΗΘΗΚΑ ..ΜΟΝΟ

ΠΑΝΤΑ ΒΡΗΣΚΟΥΜΕ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ

ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΚΑΛΑ ΟΜΟΡΦΑ ΓΛΥΚΑ..

ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΗΜΕΡΑ ΘΥΜΗΘΗΚΑ

ΣΕ ΑΓΑΠΗΣΑ ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ ΚΑΙ ΘΑ

ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.....

ΟΛΑ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ..ΑΣΤΕΡΙΣΜΕ ΜΟΥ...

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΔΟΣΜΕΝΑ

ΟΛΑ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ

ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ .....ΚΑΙ ΤΗΝ

ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ.....

Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2009

ΜΠΟΥΡΜΠΟΥΛΙΑ...ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ


Για οσους δεν ξερετε στην πατρα γινοντε τα
μπουρπουλια...ειναι χοροι μασκε που δινοντε
στο δημοτικο θεατρο...εχει ζωντανη μουσικη
και οι αντρες πληρωνουν εισοδο.η γυναικες ειναι
μασκαρεμενες και ειναι ελευθερα..και φορανε.
ενα μαυρο ντομινο και μια μασκα με γαντια ..
και δεν την ξεχωριζης ....

εκει γνωριστηκαν και χωρισαν παρα πολλοι
η μασκα ηταν μεγαλο πραγμα στην γυναικα
αγγιζε,χαιδευε,πειραζε,τριβοταν ,σε οπιον
αντρα ηθελε...δεν μιλαγε,σου χορευε,σε μουρλενε.

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΕ ΝΑ ΤΗΣ ΒΓΑΛΗΣ ΤΗΝ ΜΑΣΚΑ..

ΤΩΡΑ ΠΙΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΚΑΝΕΙΣ
ΔΕΝ ΞΕΡΗ..ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΕΣ Η ΟΧΙ ΚΑΝΗΣ..

ΠΟΛΛΕΣ ΞΕΣΑΛΩΝΑΝ ..ΚΑΙ ΕΠΑΙΖΑΝ
ΚΑΙ ΕΡΩΤΙΚΑ..ΚΑΙ ΕΒΓΑΞΑΝ ΤΑ ΑΠΟΘΗΜΕΝΑ ΤΟΥΣ

ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΠΙΟ ΠΑΛΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ
Η ΕΡΩΤΙΚΗ ΠΕΙΝΑ ΗΤΑΝ ΕΝΤΟΝΗ...

ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΝΟΝΤΕ ΟΛΟ
ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΜΠΟΥΡΠΟΥΛΙΑ....

ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΝΙΚΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΘΕΩΡΙΑ
ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΣΑΙΖΟΝ...

ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΘΙΜΟ ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΗΤΕ
ΑΚΟΜΗ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ...


ΣΤΟ ΚΑΛΙΤΕΡΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ

ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ....

ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ...

Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2009

ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ....

Εξαιρετικά αφιερωμένο Jacki


Uploaded on authorSTREAM by kahmos

Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2009

ΑΝΑΠΗΡΙΑ.............

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ.....,,,,,

ΕΙΜΑΙ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΣΥΜΕΤΕΧΩ ΣΑΝ ΣΥΝΕΔΡΟΣ
ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ..Ε.Σ.Α.μεΑ....

ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΙΟ ΤΟΥ 08 ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΠΗΡΟΣ.....
ΑΠΟ ΤΑ ΓΟΝΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΩ...........

ΕΙΜΑΙ ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ....ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΛΕΨΩ
ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΤΕΡΙΖΙ ΤΩΡΑ....

ΤΟ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΗΣΗΧΑΣΑ ΜΟΥ ΕΦΥΓΕ ΕΝΑΣ ΚΟΜΠΟΣ...
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΔΕΙΤΕ ΓΙΑ ΛΥΠΗΣΗ ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΑΗ....

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΑΘΗ ΝΑ ΛΕΩ ΨΕΜΑΤΑ......
ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ

ΑΛΗΘΗΝΟΣ ΚΑΙ ΞΑΣΤΕΡΟΣ..ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ........
ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΟΚ ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ....

ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ .αγγελακοπουλος γρηγορης του αγγελου

ψακτετο στο γκουκλ θα με βρητε κατι γραφη για μενα...

Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2009

ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ...Αναρτήθηκε από aKanonist

Δευτέρα, 2 Φεβρουάριος 2009

Νομάρχης για τα ΜΠΑΖΑ!!!!

Ζήλεψε ο Νομάρχης Θεσσαλονίκης,
Πανίκας Ψωμιάδης
την Μπετονοδόξα του Κακλαμάνη….
καιάνοιξε το στόμα του…..
να πετάξει μία μπετονόδήλωση
ανάλογη του IQ του…..

Σιγά μην άφηνε να του κλέψει άλλος την δόξα!!!!!
Διαβάστε να καμαρώσετε!!!!!!
Τι είπε το ανθρώπινο μπάζο και δεν ντράπηκε!!!!!
εδώ!!!!

Έχει μουρλαθεί τελείως????
Έχει χάσει κάθε τσίπα???
Κάθε έννοια νομιμότητας, κάθε έννοια σοβαρότητας???
Θα μου πείτε ..τα έχασε όταν ντύθηκε Ζορό
Αλλά τώρα… ΦΤΑΝΕΙ !!!!!!

ως εδώ!!!

ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΡΕ ΞΕΦΤΥΛΑ ΜΠΑΖΟ-ΝΟΜΑΡΧΗ….
(και τράβα στα δικαστήρια…να μου κάνεις μήνυση…
αν σου βαστάει…..)

Παλιοκαραγκιόζη….

..
Τι πρότεινε ο ΡΕΖΙΛΗΣ???
Να νομιμοποιηθούν τα αυθαίρετα!!!!!!
ΕΛΕΟΣ!!!!!!!

Γιατί ρε, Τσόγλανε???
Με ποιο δικαίωμαεσύ
για να αρπάξεις τους ψωροψήφους
θα καταστρέψεις την δική μου ζωή????
την δική μου πόλη????
Ε???

Με ποιο δικαίωμα ρε ρεζίλι φτύνεις
τόσες μελέτεςτόσους επιστήμονες...
τόσες έρευνες….και τόσους νόμους?????
για να το παίξεις Λαϊκός Μπετονοήρωας???
Ζορό των Αυθαιρέτων????

Που τα έμαθες εσύ ρε γίδι, τα πολεοδομικά???
Στην Καλτσοπηγή που είχες και πουλούσες σοσόνια??
Η στο κωλομάγαζο που πουλούσες σημαίες και κουζινικά?
Με ποιο δικαίωμα εσύ….ένα ανεγκέφαλο ΜΠΑΖΟ
έχεις άποψη και καθορίζεις την ποιότητα της ζωής μας??
Γιατί τραγούδησες την Λυγαριά σε 5000 γάμους
και ευχήθηκες σε άλλα 20.000 βαφτίσια???


Άλλο να κάνεις κωλοτούμπες στα τηλεοπτικά παράθυρα.
άλλο να γλύφεις όλους τους κώλους της πρωτευούσης
και άλλο είναι ρε παλιοπαπάρα
να θέλεις να καταστρέψεις ότι απέμεινε από τον αστικό ιστό….
(σιγά μην ξέρεις σούργελο…τι είναι ο αστικός ιστός… δεν με νοιάζει όμως.. τράβα να μάθεις… αφού θέλεις να έχεις και άποψη περί πολεοδομίας)

Δεν φτάνει παλιοξεφτύλα...
που ξεπούλησες όλα τα δημόσια οικόπεδα στο Βατοπέδι
και μετά τα έκανες κομματική γαργάρα….
Δεν φτάνει που έχεις εξαιρέσει από την κατεδάφιση
αυθαίρετες καφετέριες μέσα σε κοινόχρηστους χώρους οικισμών
(ναι ρε γίδι… έχω το έγγραφο με την Μπαζοΰπογραφή σου)
Δεν φτάνει που δεν έχτισες.. ούτε το 1/1000 από τα σχολεία που έταξες
Δεν φτάνει που έχεις ξεφτιλίσει κάθε έννοια δημόσιου χώρου..
λες και είναι οικοπεδάκι σου χωραφάκι σου….
παλιοτομάρι….

Όλα για τις ψήφους
θέλεις να μας πείσεις πως είσαι ένα λαϊκό «Παιδί»
ενώ δεν είσαι παρά ένα ωφελιμιστικό πολιτικό γουρούνι
που τώρα πια έγινε επικίνδυνο
όχι μόνο για τον Νομό Θεσσαλονίκης....

αλλά για όλη την χώρα….

Να βάλεις τον Αγγούρα σου, εκεί που φαντάζεσαι….
και κράτα το μπετόν που τόσο λατρεύεις ,
για την πολιτική σου ταφόπλακα ….
Χάρισμα σου !!!!

Επιτέλους να ησυχάσουμε….
από τον λαϊκισμό και την άθλια αισθητική σου….

Σταμάτα τις δηλώσεις και τις κουτοπονηριές...

και γύρνα στην Καλτσοπηγή σου….
και άσε την πολεοδομία για όσους ξέρουνε….
εσύ μόνο για τα ΜΠΑΖΑ ξέρεις.….

Παλιοσαχλαμάραμια ζωή μας ξεφτέλιζες
Τωρα όμωςτο παράκανες…..

Κακό μπετονένιο τέλος να έχεις…

ΜΙΖΑ ΜΙΖΕΡΙΑ ΚΑΙ ΜΠΕΤΟΝ….
ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΨΗΦΟΥΣ ΔΕΞΙΩΝ!!


ΟΥΣΤ!!!!!!!!

ΜΠΑΖΟΝΟΜΑΡΧΗ!!!!